در کانال تلگرامی رسمی همیشه سونیک جوین شوید تا از خبرها و چیزهای جالبی که قراره بیفته زود با خبر شید D:

اینجارو کلیک کنید تا وارد کانال شید !

توجه : تنها کانال تلگرامی متعلق به همیشه سونیک همین کانال میباشد ! لطفا در کانال های تلگرامی تقلبی و غیرفعال که با نام همیشه سونیک هستند جوین نشوید !

بدرود و آرزوی موفقیت D:



http://s9.picofile.com/file/8347798226/Sonic_Forces_ReviewHeader.jpg

برای مشاهده ی مطلب به ادامه ی مطلب بروید.

مقدمه : خب دوستان همانطور که میدونید بازی Sonic Forces یک سال و نیم پیش انتشار شد و ما اکنون در سال 2019 هستیم. تکلیف بازی بعدی سونیک چیست ؟ در این مقاله متوجه خواهیم شد .

 

برنامه سال 2019

سال 2019 قرار هست با انتشار بازی Team Sonic Racing همراه باشه. همچنین ما در سال 2019 انتشار فیلم 2019 سونیک رو داریم که بنظر نمیرسه خیلی خوب باشه و باید ببینیم چی میشه پس اگر فیلم سونیک خیلی خوب نباشه تاثیر بازی Team Sonic Racing هم از بین میره پس باید ببینیم چی میشه.

 

از بین رفتن سبک Boost ؟ چرا و چگونه؟

خب دوستان همانطور که میدونید بازی Sonic Forces یک بازی خیلی خیلی متوسطی بود که خیلی ها اصلا ازش راضی نبون و خیلی ها هم خیلی دوست داشتن این بازیو اما میخوایم بدونیم چرا این بازی سبک Boost رو از بین میبره.

کاری که Sonic 2006 با سبک Adventure کرد ؛ Forces با Boost میکنه؟

در سالی که بازی Sonic Adventure انتشار شد قرار شد که ایزوکا با محیط اطرافش به روز باشه و بازی ها رو به سبک 3D ارائه بده. بعد از اون یک بازیهای مختلفی رو مثل Sonic Rush Adventure ارائه داد که به سبک 2 بعدی بود . بازی Sonic The HedgehogImage result for sonic Adventure در سال 2006 اولین بازی به سبک Boost در سونیک بود که قرار بود Boost ولی این بازی کامل نشد و این اتفاق نیفتاد و با افتضاح شدن این بازی ، سبک Adventure به طور کاملی فراموش شد و سبک Boost به کار اومد ! این سبک با بازیهای Sonic Rivals 1 و 2 و بازیهای Sonic And The Secret Rings شروع شد و تا بازیهای Sonic generations و بازیهای Sonic Unleashed و Sonic Colors ادامه دار شد. حالا در سال 2017 بازیهای Sonic mania و Sonic Forces انتشار شدند که هرچه قدر که بازی Sonic Mania تونست موفقیت هایی رو کسب کنه بازی Sonic Forces میشه گفت " گند زد " به اون موفقیت و سال 2017 هم کمی هواداران رو نا امید تر کرد و آب سردی رو بر روی اون ها ریخت !

 

سبک سرعت Boost برای برنده شدن بازی Sonic Forces باعث این امر میشه؟

Image result for sonic forces boost to win

بازی های Sonic Unleashed و Sonic Generations سبکشون به جوری بود که شما زمانی که دارید یک مرحله رو طی میکنید بستگی به نیازتون نداره که کی باید Boost کنید ، گاهی اوقات برای رکوردتون مجبورید و بعضی اوقات برای نابود کردن دشمناتون باید Boost رو انجام بدید ، برعکس همین حرف من ؛ بازی Sonic Forces اصلا این کار رو میکنه و به صورتی Boost برای برنده شدن هست یعنی شما با نگه داشتن یک دکمه و بدون حرکت دادن هیچ چیز میتونید بازی رو تموم بکنید فقط و فقط با نگه داشتن دکمه ی Boost که بنظر من واقعا ناراحت کنندست خیلی که این قدر میتونستن این بازیو به خوبی طراحی بکنن و طراحی مرحله روش انجام بدن که این کار رو نکردن و اومدن و Boost رو به صورت " کشکی " به بازی Sonic Forces وارد کردن :|

چرا دیگر Boost در یک بازی سونیکی نخواهیم دید ؟

Related image

با ساخته شدن Sonic Forces به نظر نمیرسه دیگه امیدی برای بازیهای سونیک در سبک 3D باشه پس : اگر سگا بخواد دوباره سبک Boost بازی بسازه کم تر از لحاظ بازاریابی براش سود داره و نمیتونه که مثل Sonic Forces و یا حتی کمترش بفروشه ، پس سبک Boost میشه گفت تقریبا نابود شده ، میشه گفت ناراحت کنندست ولی خب بازیهای آینده حرف من رو تایید میکنن که ایزوکا گفت میخواد نسخه ی Remaster بازی Sonic Adventure رو بسازه ، پس میشه کمی به حرف من رسید !

در کانال تلگرامی همیشه سونیک عضو نیستید ؟

همین الان عضو شوید .

کلیک کنید.

 

 

بخش نظرات برای پاسخ به سوالات و یا اظهار نظرات و حمایت های شما در مورد مطلب جاری است.
پس به همین دلیل ازتون ممنون میشیم که سوالات غیرمرتبط با این مطلب را در انجمن های سایت مطرح کنید . در بخش نظرات فقط سوالات مرتبط با مطلب پاسخ داده خواهد شد .

شما نیز نظری برای این مطلب ارسال نمایید:


کد امنیتی رفرش


با کلیک بر روی 1+ ما را در گوگل محبوب کنید

ابزار تغییر فونت مطالب وبلاگ اختصاصی کافه وبنیاز این جمله در وبتون نمایش داده نمیشه پس لطفا پاکش نکنید

هدایت به بالای صفحه