در کانال تلگرامی رسمی همیشه سونیک جوین شوید تا از خبرها و چیزهای جالبی که قراره بیفته زود با خبر شید D:

اینجارو کلیک کنید تا وارد کانال شید !

توجه : تنها کانال تلگرامی متعلق به همیشه سونیک همین کانال میباشد ! لطفا در کانال های تلگرامی تقلبی و غیرفعال که با نام همیشه سونیک هستند جوین نشوید !

بدرود و آرزوی موفقیت D:



http://s9.picofile.com/file/8346791034/Shadow_E3_poster_wide.jpg

برای مشاهده ی مطلب به ادامه ی مطلب رجوع کنید.

مقدمه : معمولا سونیک همیشه دیگران رو نجات نمیده و ممکنه طوری به خطر بیفته که دیگران مجبور به نجات دادنش بشن یا تقصیر خودش بوده و یا نبوده رو توی این مقاله میبینیم . در این مقاله به 10 دفعه ای که سونیک توسط دیگران نجات پیدا کرده میپردازیم.

 

10- سونیک توسط چیپ به زمین برگردانده و نجات داده میشود

http://s9.picofile.com/file/8346811668/sonic_unleashed_angry_hedgehog_by_sonic1993_d4299o9.png

بعد از شکست گایای تاریکی بینظیر توسط سوپر سونیک که به سختی انجام شد سونیک از تمام قدرتش در سوپر سونیک استفاده کرده بود و دیگه توانی برای انجام حرکتی نداشت و روی بخشی از سنگ های درون زمین نشست . اگر حرکتی نمیکرد مواد مذاب به سونیک میرسیدن و سونیک میمرد ولی این اتفاق نیفتاد و چیپ اون رو با قدرتش به زمین فرستاد و گردنبندش رو به عنوان دستبند به سونیک یادگاری تقدیم کرد.

9-سونیک توسط شوالیه های آرتور نجات داده میشود

http://s9.picofile.com/file/8346791150/Dark_Queen_walking.jpg

بعد از تبدیل مرلینا به ملکه ی تاریکی ، ملکه ی سیاه از قدرتش استفاده میکنه و به سونیک میگه من ازت انتظار همچین رفتاریو داشتم و بهش میگه من یک فرمانروایی ساختم که هرگز از بین نره. سونیک کلی بهش حمله میکنه و هیچیش نمیشه و اون هم چندتا حمله میکنه تا سونیک خسته شه و شمشیر کالیبرون سونیک میشکنه. ایمی بلیز و ناکلز و شدو یا همون شوالیه هاشون شمشیراشون رو در مکان مقدس قرار میدن و کاری میکنن که قدرت شمشیر ها به سونیک برسه . بعد از رسیدن به سونیک سونیک تبدیل به اکسکالیبور سونیک میشه و مرلینا رو شکست میده.

8-سونیک با استفاده از قدرت شارا از مرگش جلوگیری میکنه

Image result for sonic and the secret rings

در بازی سونیک و راز حلقه ها بعد از مرگ شارا ، شارا به سونیک یک چراغ جادو داده بود و بهش گفت که هرجا بری همراهت هستم . سونیک شانسی 7 حلقه ی جهانی میفته دستش و با قدرت شارا ترکیب میشه و تبدیل به دارک اسپاین سونیک میشه. با دارک اسپاین سونیک از مرگش جلوگیری میشه و به الف لایلا و لایلا حمله میکنه و اون رو شکست میده.

7-سونیک توسط ویسپ ها نجات داده میشود

http://s9.picofile.com/file/8346684200/Rainbow_wisps_into_sonic_by_rowser_berry_d6i1pso.png

در بازی سونیک کالرز و در اخرین باس بتل اون سونیک بعد از جنگیدن با نگا ویسپ آرمور سونیک توی فضا معلق میمونه و چون ویسپ ها توی فضا زندگی میکنن ، میتونن سونیک رو نگه دارن و به زمین برگردونن و این کارو میکنن تا سونیک رو از معلق موندن توی فضا نجات بدن. بعد از اون ویسپ ها از سونیک خداحافظی میکنن و به سرزمینشون میرن.

6-سونیک توی استخر خونه ی کریس نجات داده میشود

Image result for sonic x chris pool

این بخش رو دیگه همه ی ما دیدیم . جایی که توی قسمت اول سونیک ایکس سونیک از اسمون میفته پایین و میفته توی استخر خونه ی کریس و نزدیک به غرق شدنه که کریس متوجه صدای زیاد اب استخر میشه و میره که سونیک رو نجات بده و از اونجاست که آشنایی اونا شروع میشه

 

5- شانسی زنده ماندن سونیک در سونیک بوم ظهور لیریک

http://s8.picofile.com/file/8346811426/maxresdefault.jpg

در بازی سونیک بوم رایز اف لیریک وقتی که سونیک و دوستانش همه ی 8 کیاس کریستال رو جمع میکنن تا باهاش جلوی لیریک رو بگیرن لیریک به طرز مضخرفی سونیک رو جلوی روباتاش قرار میده و میگه که به شرطی سونیک رو ازاد میکنه که 8 کریستالرو بگیره. دوستای سونیک 8 کریستال رو به لیریک میدن ولی لیریک به قولش عمل نمیکنه و دستور میده تا رباتاش به سونیک شلیک کنن که همزمان 10 ربات این کارو میکنن و سونیک شانسی زنده میمونه.

4-سونیک توسط شدو نجات داده میشود

http://s9.picofile.com/file/8346811650/Sonic_adventure_2_super_sonic_and_super_shadow.png

در بازی سونیک ادونچر 2 زمانی که سوپر سونیک و سوپر در حال جنگیدن با اخرین هازارد هستن صدای ماریا توی گوش شدو پخش میشه که میگه " شدو بهشون فرصت بده ، شدو بذار خوشحال باشن " و با استفاده از کیاس کنترل شدو خودش رو فدا میکنه تا ماریا خوشحال باشه و سونیک و دوستانش زنده بمونن.

3-بوسه ی الیز سونیک را زنده میکند

http://s9.picofile.com/file/8346811276/1455156036111103047.jpg

بلههه، همه ی ما این سکانسو دیدیم ، سونیک توی بازی سونیک 2006 توسط مفلیس و خنجری که بهش زده میشه میمیره و حالا دوستان سونیک که 7 کیاس امرلد رو جمع کرده بودن و به همراه بوسه ی الیز باعث میشن که سونیک زنده شه ، حالا با این 7 زمرد ، سونیک و شدو و سیلور به حالت سوپر خودشون تبدیل میشن تا با سولاریس بجنگن و جهان رو از نابودی نجات بدن.

2-سونیک کلاسیک و سونیک مدرن به کمک دوستانشون نجات پیدا میکنن

http://s8.picofile.com/file/8346811518/sonic_generations_boss_1_1024x576.png

همانطور که میدونید توی بازی سونیک جنریشنز زمانی که سونیک ها با خورنده ی زمان یعنی همون تایم ایتر ملاقات میکنن (تصویر بالا ) مجبورن از 7 زمردی که داشتن استفاده کنن ولی قبلش اگمن مدرن و اگمن کلاسیک با مشت تایم ایتر سونیک کلاسیک و سونیک مدرن رو روی زمین له میکنن . بعدش دوستای سونیک مثل ایمی ، سیلور و روژ و... به سونیک امید میدن که ماها کنارتون هستیم تا شماها پیروز بشید . بعد از اون سونیک کلاسیک و سونیک مدرن از هفت زمرد استفاده میکنن و تایم ایتر رو با حالت سوپر خودشون شکست میدن.

1-سونیک توی سونیک فورسس به شانسی زنده میمونه و زندانی میشه

Image result for sonic forces

همانطور که میدونید توی سونیک فورسس 99 درصد دنیا نابود شده و فقط یه گروه به نام گروه مقاومت هستن که روی زمین و سیاره ی سونیک باقی موندن . گروه اگمن یعنی کیاس ، متال سونیک ، شدو ، اینفینیت و زاوک هستن که سونیک رو میخوان نابود کنن. با ملاقات اون سونیک برای اولین باره که اینفینیت رو میبینه و بسیار هم بد ازشون کتک میخوره و اول بنظر میومد مرده ولی نمیمیره و به مدت چندین ماه توسط اگمن زندانی میشه تا خودش رو از زندان ازاد کنه و از زندان فرار کنه.

 

امیدواریم از این مطلب لذت برده باشید .

کانال تلگرامی همیشه سونیک رو میتونید با آیدی Eversonic_official پیدا کنید.

یا با کلیک روی اینجا به کانال تلگرامی همیشه سونیک بپیوندید.
 

بخش نظرات برای پاسخ به سوالات و یا اظهار نظرات و حمایت های شما در مورد مطلب جاری است.
پس به همین دلیل ازتون ممنون میشیم که سوالات غیرمرتبط با این مطلب را در انجمن های سایت مطرح کنید . در بخش نظرات فقط سوالات مرتبط با مطلب پاسخ داده خواهد شد .

شما نیز نظری برای این مطلب ارسال نمایید:


کد امنیتی رفرش


با کلیک بر روی 1+ ما را در گوگل محبوب کنید

ابزار تغییر فونت مطالب وبلاگ اختصاصی کافه وبنیاز این جمله در وبتون نمایش داده نمیشه پس لطفا پاکش نکنید

هدایت به بالای صفحه