در کانال تلگرامی رسمی همیشه سونیک جوین شوید تا از خبرها و چیزهای جالبی که قراره بیفته زود با خبر شید D:

اینجارو کلیک کنید تا وارد کانال شید !

توجه : تنها کانال تلگرامی متعلق به همیشه سونیک همین کانال میباشد ! لطفا در کانال های تلگرامی تقلبی و غیرفعال که با نام همیشه سونیک هستند جوین نشوید !

بدرود و آرزوی موفقیت D:



http://s9.picofile.com/file/8350415492/DxzzN_PV4AA5F2K.jpg

برای مشاهده ی مطلب به ادامه ی مطلب بروید !

خب دوستان ، دوروز پیش توییتر رسمی سونیک جوجه تیغی  تصویر بالا رو منتشر کرد که گفته :(( اعضای سازنده ی فیلم همه در یک عکس ، ما همه نظراتتون رو گوش کردیم و خیلی هم استقبال میکنیم ))

 

خب ، بنظرتون با اینکه کمتر از یک سال به انتشار فیلم سونیک برای سال 2019 مونده ، چرا پارامونت باید بره شرکت سگا آمریکا پیش تاکاشی ایزوکا ؟ دلیلش رو در این پست بهتون میگم.

 

درس گرفتن از اشتباهات؟

یکی از دلایل ملاقات پارامونت با سگا میتونه این باشه که اونها فهمیدن چقدر طراحی سونیک در فیلمش افتضاح بوده و هواداران ناراضی بودن از این طراحی ! پس تصمیم گرفتن که طراحی سونیک در فیلمش رو کمی تغییر بدن . اما اگر بخوان تغییر دیزاین و طراحی رو داشته باشن اونوقت باید از اول یه جورایی کار کنن یا میتونن کمی اون طراحی و دیزاین رو شبیه سونیک کنن و شبیه یک آدم نباشه و واقعا سونیک باشه و عضله و از این چیزها نداشته باشه ! یکی دیگه از نکات این هست که اگر بخوان طراحی رو عوض کنن ممکنه به وقت به اکران فیلم نرسن پس میرن سراغ تاخیر انداختن فیلم ! اگر اون پوستری که یک سال پیش از فیلم سونیک منتشر شده بود رو دیده باشید میتونید ببینید که اونها کمی میتونن طراحی سونیک رو عوض کنن پس این امر میتونه ممکن باشه .

اگر بخوان فیلم رو تاخیر بندازن برای بار دوم اونموقع هواداران این فیلم بیشتر مشتاق میشن که برن این فیلمو ببینن ؛ چرا ؟ پارامونت میتونه سونیک رو به صورت CGI بسازه و اونوقت شاید هواداران فیلم بتونن بیشتر بشن و بخوان که این فیلم رو ببینن !

Image result for sonic insurance

(تصویر بالا : سونیک به صورت CGI در تبلیغ با یک شرکت بیمه )

با توجه به تمام خبرهایی که گفتیم و باید ببینیم که در آینده تریلری از این فیلم سونیک قرار هست منتشر بشه یا نه ، اگر هنوز خبری نشد تا یکی دوماه دیگه پس باید مطمئن شد که این فیلم داره طراحیشو برای سونیک عوض میکنه و اینجاست که باید ما خوشحال باشیم از این اتفاق D: خب امیدوارم از این مطلب لذت برده باشید ، یک چند وقتی بود پست نذاشته بودم که به دلیل امتحانات و درسهای سنگین بود که ایشالا اگر شما هم بتونید دونیت و حمایت کنید شاید کمی خستگیمون در بره و بتونیم کمی بیشتر پست بذاریم D: آرزوی موفقیت !

 

در کانال تلگرامی همیشه سونیک عضو نیستید ؟ همین الان عضو شوید .

کلیک کنید.

آخرین نظرات ثبت شده برای این مطلب را در زیر می بینید:

    yashar می‌گه:
    این نظر در تاریخ 1397/11/12 و 14:32 دقیقه ارسال شده.

    سلام.اگه اینجوری بشه که عالی میشه

    پاسخ : (¬‿¬)

بخش نظرات برای پاسخ به سوالات و یا اظهار نظرات و حمایت های شما در مورد مطلب جاری است.
پس به همین دلیل ازتون ممنون میشیم که سوالات غیرمرتبط با این مطلب را در انجمن های سایت مطرح کنید . در بخش نظرات فقط سوالات مرتبط با مطلب پاسخ داده خواهد شد .

شما نیز نظری برای این مطلب ارسال نمایید:


کد امنیتی رفرش


با کلیک بر روی 1+ ما را در گوگل محبوب کنید

ابزار تغییر فونت مطالب وبلاگ اختصاصی کافه وبنیاز این جمله در وبتون نمایش داده نمیشه پس لطفا پاکش نکنید

هدایت به بالای صفحه