در کانال تلگرامی رسمی همیشه سونیک جوین شوید تا از خبرها و چیزهای جالبی که قراره بیفته زود با خبر شید D:

اینجارو کلیک کنید تا وارد کانال شید !

توجه : تنها کانال تلگرامی متعلق به همیشه سونیک همین کانال میباشد ! لطفا در کانال های تلگرامی تقلبی و غیرفعال که با نام همیشه سونیک هستند جوین نشوید !

بدرود و آرزوی موفقیت D:



خب این پست ادامه ی مطلب داره ولی فرقی نداره برید ادامه ی مطلب یا نه چون کمی کوتاهه.

سلام دوستان چطورین خوبین ؟ داشتم بعد مدتها به کامنتا سر میزدم که یه نکته رو باهاش رو به رو شدم و خواستم چند نکته بهتون بگم :

  • ما کامنتاتون رو میخونیم !
  • اگر دیدید کامنتاتون طول میکشه جواب داده بشه لطفا و خواهش میشه بیاید کانال تلگرامی جوابتون رو میدیم !
  • کامنتایی که در مورد بازیهای سونیک ای اکس ای و بازیهای با هک و ترینر هستن رو باید طوری بهمون ارسال کنید که بفهمیم مشکلتون چیه و چرا ارور دارید ، اگر میگید اجرا نمیشه هزار دلیل برای اجرا نشدن یه بازی روی هزاران کامپیوتر هست.
  • ما سازنده ی بازی نیستیم فقط بازیهارو برای شما قرار دادیم . ممکنه سازنده تصمیم بگیره لینکو بپاکه از سایتش پس لینک ممکنه براتون کار نکنه !
     

نکته نهایی : امیدوارم ایام تابستون خوبی رو داشته باشید . اگر نکته ای داشتید زیر این پست کامنت بدید یا اینکه کانال تلگرامی تا پیام بدید جوابتون رو میدم ( وبلاگ کمی تاخیر هست )

ایام به کام :)

http://s8.picofile.com/file/8366943300/542086.jpg

آخرین نظرات ثبت شده برای این مطلب را در زیر می بینید:

    دلدار موزیک می‌گه:
    این نظر در تاریخ 1400/12/20 و 23:14 دقیقه ارسال شده.

    با سلام و احترام خدمت شما دوست گرامی وب زیبایی دارید و مطالبتون هم زیباست ، امیدوارم هر روز بیشتر از دیروزتون پیشرفت کنید و بازدیدهاتون ده ها برابر بشه ، امیدوارم شما هم به وب بنده سر بزنید
    http://music.5kb.ir

    این نظر در تاریخ 1399/10/11 و 15:11 دقیقه ارسال شده.

    خواهش می کنم این وبلاگ رو نکشید و برگردید و احیاش کنید من تازه با یه چنین جماعت سونیکی آشنا شدم شما می تونید کلی lore جمع کنید که خیلی هم عالی میشه می تونید گیم پلی بزارید که این سایت احیا بشه همه هم میان سر می زنن من حاضرم یکی از نویسندگان lore این وبلاگ بشم فقط برگردید.

    پاسخ : سلام. ببخشید دیگه به علت نبودن وقت خالی دیگه نمیتونیم فعالیت کنیم امیدوارم درک کنید شکلک ممنونم از ما حمایت کردید

    این نظر در تاریخ 1399/03/13 و 0:06 دقیقه ارسال شده.

    سینما در ماشین
    https://www.irantic.com/car-cinema
    من بابت سایت خوبتون ممنون هستم. ایرانتیک جدیدا ویژگی جدیدی آورده که توسط آن میتونیم با ماشین بریم داخل سینما و فیلم سینمایی رو از داخل ماشین ببینیم. اینجوری هم راحت تریم هم بهداشتیه هم خوراکی میتونیم سینما ببریم با خودمون.سینما ماشین بهترین کاری که کرده اینه که صدای سینما هم دست خودمون هست و میتونیم از رادیو ماشین صدای سینما رو پلی کنیم.
    شهرهای تهران و کرج و قم و شیراز و مشهد و اصفهان و احتمالا تبریز هم سینما ماشین رو دارن میارن. کلا خیلی حال میده این سینما در ماشین .
    پیشنهاد میکنم ی بار امتحانش کنید...
    سایت ایران تیک یک سایت هست که با ادرس irantic.com در دسترس هست و بلیت سینما و بلیط کنسرت و بلیط تئاتر رو میتونید ازش تهیه کنید. قیمت بلیط ها با تخفیف ویژه هستند.

بخش نظرات برای پاسخ به سوالات و یا اظهار نظرات و حمایت های شما در مورد مطلب جاری است.
پس به همین دلیل ازتون ممنون میشیم که سوالات غیرمرتبط با این مطلب را در انجمن های سایت مطرح کنید . در بخش نظرات فقط سوالات مرتبط با مطلب پاسخ داده خواهد شد .

شما نیز نظری برای این مطلب ارسال نمایید:


کد امنیتی رفرش


با کلیک بر روی 1+ ما را در گوگل محبوب کنید

ابزار تغییر فونت مطالب وبلاگ اختصاصی کافه وبنیاز این جمله در وبتون نمایش داده نمیشه پس لطفا پاکش نکنید

هدایت به بالای صفحه