در کانال تلگرامی رسمی همیشه سونیک جوین شوید تا از خبرها و چیزهای جالبی که قراره بیفته زود با خبر شید D:

اینجارو کلیک کنید تا وارد کانال شید !

توجه : تنها کانال تلگرامی متعلق به همیشه سونیک همین کانال میباشد ! لطفا در کانال های تلگرامی تقلبی و غیرفعال که با نام همیشه سونیک هستند جوین نشوید !

بدرود و آرزوی موفقیت D:



سلام دوستان! در این بازی سونیک میره که با سونیک ای اکس ای بجنگه... نگران نباشین در این بازی برد وجود داره و میتونین سونیک ای اکس ای رو نابود کنین و دوستانتونو و همه ی حیوانات رو نجات بدین. در این بازی پایان خوشی وجود داره و به شما حتما میگم این بازی رو از دست ندین...

برای دانلود بازی رو لینک زیر کلیک کنین

ROUND2.EXE

حجم بازی:29.9 مگابایت

پاسوورد فایل فشرده:www.eversonic.rozblog.com

توجه: این بازی فقط در کامپیوتر قابل اجرا می باشد!

از بازی لذت ببرین

آخرین نظرات ثبت شده برای این مطلب را در زیر می بینید:

    ndj می‌گه:
    این نظر در تاریخ 1400/07/25 و 17:03 دقیقه ارسال شده.

    که که دانلود نمیشه

    پاسخ : چک کردیم. سالم بود.

    اراد می‌گه:
    این نظر در تاریخ 1400/03/01 و 15:05 دقیقه ارسال شده.

    خب ع**ر ها پسورد فشرده:www.eversonic.rozblog.com

    هست دیگه خاک تو سرتون توی وبلاگ نوشته شده

    پاسخ : بی ادب شد یخورده XD ولی منم کلافه شدم... به هر حال امیدوارم دیگه مشکلی نباشه. شکلک

    مجتبی می‌گه:
    این نظر در تاریخ 1400/02/29 و 12:12 دقیقه ارسال شده.

    سلام من یه بار تو گوگل دیدم یکی بازی سونیک ای اکس ای1 رو برد واقعیت داره؟شکلک

    پاسخ : ممکنه یه بازی فن مید دیگه باشه بالاخره از طرفداران هزاران بازی ساخته میشه که ممکنه بعضیا یه بازیو با اون یکی قاطی کنند.

    مجتبی می‌گه:
    این نظر در تاریخ 1400/01/16 و 12:46 دقیقه ارسال شده.

    سلام ببخشید من از تو یه سایتی دیدم اولین نفری که سونیک ای اکس ای بازی کرده بود این بلا سرش اومده بود راسته؟داستان بازی:
    این قضیه تو آوریل سال 2014 میلادی اتفاق افتاده.
    داستان این بازی به شخصی به نام تام برمی گرده،پسری که عاشق بازی های سونیک و یکی از طرفدارای دو آتیشه سونیک بوده مخصوصا بازی های قدیمی سونیک
    اون هیچ وقت بازی های هک شده سونیک رو بازی نکرده بود و از این کار (هک و تقلب در بازی) به شدت بدش می اومد
    به گفته خود تام که جاناتان براون (کارآگاه پرونده تام قبل و بعد از ناپدید شدن اون) از اون نقل می کنه:یکروز که داشتم سونیک آنلیشد بازی می کردم متوجه شدم که پستچی اومد و توی صندوق پست یک پاکت گذاشت،توی اون پاکت که از طرف دوستم کایل بود یک سی دی ارجینال سونیک خارپشت 3 و یک نامه از طرف اون بود و نوشته بود:دیسک رو نابود کن قبل از اینکه دیر بشه!
    چون تو ماه اوریل بودیم من فکر کردم این یک دروغ اوریله و به هشدار های دوستم توجه نکردم.
    تام دیسک رو گذاشت و بازی رو اجرا کرد. تام تعجب کرده بود چون روی سی دی نوشته بود سونیک خارپشت 3 ولی تایتل بازی،سونیک 1 بود.
    اون بازی رو باز تیلز در گرین هیل (Green Hill) توی سونیک 1 شروع می کنه،پس زمینه معمولی بود ولی صدا اون مرحله عجیب و سرسام آور بود
    تام فکر کرد که شاید توی جابه جایی پست بازی دچار مشکل شده باشه و فایل های آهنگ خراب شده باشن و بعد بازی رو ادامه داد که ناگهان موجودات مرده و در خون غلطیده رو دید
    جاناتان براون:تام می گفت من فک کردم اینا هم دچار مشکل هستن یا شایدم باگن
    بازی ادامه پیدا کرد تا جایی که تیلز سونیک رو با چشم های بسته می بینه
    صفحه خش خشی میشه و یک نوشته میاد:سلام! می خوای با من بازی کنی؟
    تیلز توی یک جایی شبیه به انجل ایلند (Angel Island) توی سونیک 3 ظاهر میشه
    تام بازی رو ادامه میده یهو متوجه میشه که سونیک با چشم های خونین خود تیلز رو دنبال می کنه
    بعد اونو میگیره و به طرز فجیعی در تاریکی میکشه تام دوباره یک نوشته دیگه رو می بینه: تو خیلی کندی.می خوای دوباره امتحان کنی؟
    بعد از اون تام با ناکلز بازی میکنه و بعد از اینکه از سونیک توی جنگ می بازه،تصمیم میگیره یک استراحتی بکنه و بازی رو نمی بنده.
    اون روی کاناپه ای که روبروی کامپیوترش بوده میشینه که خوابش می بره.
    بعد از اینکه بیدا میشه متوجه میشه که سرما خورده و سرفه های خونی می کنه.
    از این واقعه وحشت می کنه و به سمت در میره که میبینه در هم بسته است
    در حالتی که گریه میکرده و دستش خونیش رو دستگیره در بوده،متوجه میشه که توی کامپیوترش اگمن در حال پایین رفتن از پله هاست
    سونیک اگمن رو می کشه و بعد از چند ثانیه یک تصویر وحشتناک از سونیک می بینه که روش نوشته من خدا هستم!
    تام در همین موقع شیشه پنجره رو میشکنه و از طبقه دوم خودشو پرت میکنه.
    بعد از چند هفته تام برای دلیل پرت کردن خودش به خونه بر می گرده تا به پدر و مادر و همچنین جاناتان براون ثابت کنه که چنین بازیی وجود داشته ولی هیچ اثری از بازی و سی دی نمی بینه.
    بعد از چند ماه تام توی اردوی تفریحی مدرسه برای همیشه ناپدید میشه.

    پاسخ : سلام. اینا داستان ساختگین که واسه ترسوندن مردم میسازن بالاخره فن مید هستن نگران نباشید شکلک

    arsfnp می‌گه:
    این نظر در تاریخ 1399/10/22 و 17:08 دقیقه ارسال شده.

    بابا جامپ اسکر هاش وحشتناکه من پشمام ریخت ناجور وقتی اون تصویره میاد🙄😥😥

    پاسخ : ............

    علی می‌گه:
    این نظر در تاریخ 1399/09/14 و 17:24 دقیقه ارسال شده.

    وقتی میری تو بازی با اون فیلمی که تو اپارات گذاشتی خیلی فرق می کنه

    پاسخ : همممم

    عرشیا می‌گه:
    این نظر در تاریخ 1399/01/15 و 20:58 دقیقه ارسال شده.

    سلام ممنون از سایته عالیتون من عاشق سونیکم دلم میخاد برم پیشش چون دوسش دارم راستی نسخه بهتر از این ندارین این قدیمیه

    پاسخ : سلام. مرسی از حمایتتون. نه نیست. دیگه وبلاگ فعالیتی نداره و پست مال خیلی وقت پیشه.

    ARSHIA می‌گه:
    این نظر در تاریخ 1398/10/25 و 19:54 دقیقه ارسال شده.

    سلام عالی بود من طرفدار این سونیکم

    محسن می‌گه:
    این نظر در تاریخ 1397/12/26 و 13:46 دقیقه ارسال شده.

    اقا چرا جواب نمیدی دارم میگم پسوورد بازی چیهشکلکشکلکشکلکشکلکشکلک

    پاسخ : عزیز من چون من دیگه تو وبلاگ فعالیتی ندارم واسه همین چند ماه اصن به وبلاگ نمیام به خاطر تحصیل و کنکور! شانس داشتین که امروز من بعد چند ماه به وبلاگ اومدم تا نظراتو ببینم شکلک)

    محسن می‌گه:
    این نظر در تاریخ 1397/12/26 و 12:10 دقیقه ارسال شده.

    الو اقا کد بازی چی هستش میشه خوا هشا بگید لطفاشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلک PLESE

    پاسخ : بازی کد نداره اصن! اگه منظورتون از پاسوورد فایل زیپ یا rar هست که رمز میخاد www.eversonic.rozblog.com رو وارد کنید. تو پست هم گفتم!

برای دیدن نظرات بیشتر این پست روی شماره صفحه مورد نظر در زیر کلیک کنید:

بخش نظرات برای پاسخ به سوالات و یا اظهار نظرات و حمایت های شما در مورد مطلب جاری است.
پس به همین دلیل ازتون ممنون میشیم که سوالات غیرمرتبط با این مطلب را در انجمن های سایت مطرح کنید . در بخش نظرات فقط سوالات مرتبط با مطلب پاسخ داده خواهد شد .

شما نیز نظری برای این مطلب ارسال نمایید:


کد امنیتی رفرش


با کلیک بر روی 1+ ما را در گوگل محبوب کنید

ابزار تغییر فونت مطالب وبلاگ اختصاصی کافه وبنیاز این جمله در وبتون نمایش داده نمیشه پس لطفا پاکش نکنید

هدایت به بالای صفحه