در کانال تلگرامی رسمی همیشه سونیک جوین شوید تا از خبرها و چیزهای جالبی که قراره بیفته زود با خبر شید D:

اینجارو کلیک کنید تا وارد کانال شید !

توجه : تنها کانال تلگرامی متعلق به همیشه سونیک همین کانال میباشد ! لطفا در کانال های تلگرامی تقلبی و غیرفعال که با نام همیشه سونیک هستند جوین نشوید !

بدرود و آرزوی موفقیت D:



برای دانلود بازی روی لینک زیر کلیک کنید

SALLY.EXE

پاسوورد فایل فشرده: www.eversonic.rozblog.com

حجم بازی:31.74 مگابایت

به زودی بازی سونیک ای اکس ای 3 انتشار خواهد شد
نظر زیاد میخوام! امروز 5 تا مطلب گذاشتم!

 

آخرین نظرات ثبت شده برای این مطلب را در زیر می بینید:

    ابوالفضل می‌گه:
    این نظر در تاریخ 1399/11/28 و 11:08 دقیقه ارسال شده.

    سلام و خسته نباشید . برای من بازی نصب نمیشه .میزم روی لینک یه چیز دیگه میاره باید چیکار کنم

    پاسخ : سلام مرسی. ممکنه صفحه لینک کوتاه کننده باشه. مدتی صبر کنید بعد براتون یه کادر میاد که عدد داخل تصویرو وارد کنید. بعد که وارد کردید تایید رو بزنید وارد صفحه دانلود میشید و لینک دانلود رو دریافت میکنید و فایل مورد نظر رو دانلود میکنید.

    سپهر می‌گه:
    این نظر در تاریخ 1399/11/21 و 3:38 دقیقه ارسال شده.

    سلام همکار من هم مثل تو هستم من کل بازی های sonic . Sonic.exe بازی کردم و تمام راز های اون ها رو میدونم از نظر من

    پاسخ : خوبه D:

    این نظر در تاریخ 1399/11/19 و 19:05 دقیقه ارسال شده.

    بتنتذلحمووذذاااااابداانزلستلنطلسا

    پاسخ : .... :|

    kasra می‌گه:
    این نظر در تاریخ 1399/06/16 و 15:11 دقیقه ارسال شده.

    من اون دکمه f4 و alt با هم زدم ولی کار نکرد!!!!!!!!!!!!!!!!شکلکشکلکشکلکشکلکشکلک

    پاسخ : .............. :|

    این نظر در تاریخ 1399/06/16 و 14:05 دقیقه ارسال شده.

    پسوردش خرابه

    پاسخ : www.eversonic.rozblog.com دوباره امتحان کنید اینو

    kasra می‌گه:
    این نظر در تاریخ 1399/06/15 و 17:59 دقیقه ارسال شده.

    من بازی sonic exe 1 کردم ترسناک نبود چون فیلم بازی دیدم ولی این 2 خیلی ترسناکه چون من ندیده بودم؟!!

    پاسخ : شاید :|

    طاها می‌گه:
    این نظر در تاریخ 1399/06/01 و 15:08 دقیقه ارسال شده.

    من فقط برم دانلود اپیزویید میاد ردش کردم بعد باید لینک دانلود میومد ولی نیومد میگن بلابلا میتوانید شکایت کنید من شکایت نمی خوام من بازی رو میخوام😡😡😡

    پاسخ : نه باو چه شکایتی :| شاید بعد اینکه اوپیزو رو رد کردید لینک دانلود رو نزدید. یه بار دیگه امتحان کنید

    این نظر در تاریخ 1399/05/01 و 14:32 دقیقه ارسال شده.

    سلام سونیک ای اکس ای 3 بذار زودتر بزار بوگندو افندوک

    پاسخ : سلام. دیگه مطلب یا بازی ای گذاشته نمیشه تو این وبلاگ... تو گوگل سرچ کنید هست.

    امیرعلی می‌گه:
    این نظر در تاریخ 1399/01/23 و 1:49 دقیقه ارسال شده.

    سلام یه دوتا بازی جدید آمده نام این دوتا بازی SILVER EXE و TIKAL EXE برای دانلود کردن این دوتا بازی برید وبسایت gamejolt.com اونجا میتونید دانلود کنی

    ARSHIA Pro می‌گه:
    این نظر در تاریخ 1398/10/26 و 11:59 دقیقه ارسال شده.

    سلام بازیش نکزدم فقط راند 2 با سونیک ای اکس اس کردم من منطظره بازی های سونیک ای اکس ای هستم ممنون ترسناک ترشو منتشر کنید ممنون اما یک درخواست لطفا i am god رو نذارید خوب نیست جملشو عوض کنید ممنون و روج ای اکس ای هم منتشر کنید راستی من دلم برا تیلز میسوزه چون روباهه باهوش و نازه

    پاسخ : سلام حاجی دیگه من بازیو نساختم که شکلک))

برای دیدن نظرات بیشتر این پست روی شماره صفحه مورد نظر در زیر کلیک کنید:

بخش نظرات برای پاسخ به سوالات و یا اظهار نظرات و حمایت های شما در مورد مطلب جاری است.
پس به همین دلیل ازتون ممنون میشیم که سوالات غیرمرتبط با این مطلب را در انجمن های سایت مطرح کنید . در بخش نظرات فقط سوالات مرتبط با مطلب پاسخ داده خواهد شد .

شما نیز نظری برای این مطلب ارسال نمایید:


کد امنیتی رفرش


با کلیک بر روی 1+ ما را در گوگل محبوب کنید

ابزار تغییر فونت مطالب وبلاگ اختصاصی کافه وبنیاز این جمله در وبتون نمایش داده نمیشه پس لطفا پاکش نکنید

هدایت به بالای صفحه