در کانال تلگرامی رسمی همیشه سونیک جوین شوید تا از خبرها و چیزهای جالبی که قراره بیفته زود با خبر شید D:

اینجارو کلیک کنید تا وارد کانال شید !

توجه : تنها کانال تلگرامی متعلق به همیشه سونیک همین کانال میباشد ! لطفا در کانال های تلگرامی تقلبی و غیرفعال که با نام همیشه سونیک هستند جوین نشوید !

بدرود و آرزوی موفقیت D:




اين شخصيت را همتون شايد ميشناسيد كه يك شخصيت واقعا بي رحم و كشنده و ترسناك است. اون در هيچ بازي هايي حضور نداشته به جز بازي Sonic.EXE كه توسط شركت Creepypasta نيز ساخته شده است ... اون بسيار بي رحم و خيلي خطرناكه و حتي جسارت داشته كه به خودش لقب خدا بده! ولي نگران نباشيد چون سونيك اينجوري نميشه و يك شخصيت رسمي در بازي هاي سونيك و سگا نيست.

Sonic.EXE بازي است كه نمي توان مراحل آن ها را برد. شخصيت سونيك اي اكس اي توسط شركت Creepypasta در دوران سال 2011 ساخته شده بود و براي اين شخصيت بازي نيز ساخته شده كه اسمش كه گفتم Sonic.exe هستش. در اين بازي سه شخصيت قابل بازيست و شما بايست اول تيلز رو انتخاب كنيد و بعدش دنبال سونيك بگرديد وقتي سونيك رو ديديد مي بينيد كه سونيك واقعا به جونور وحشتناك تبديل شده و در اون وقت سونيك دنبال شما مي ياد و شما رو مي كشه و بعدش سراغ شخصيت هاي ديگه ميشه ناكلز و اگمن...

سونيك اي اكس اي جمله هايي تو اين بازي ها گفته از جمله Your Too Slow يعني شما خيلي كند هستيد - Want to Try Again? يعني چرا باز آزمايش نمي كني؟ - You Can't Run كه يعني شما نمي تونيد بدويد و خيلي جمله هاي ترسناك ديگه! سونيك اي اكس اي اصلا به كسي رحم نمي كنه و هر كي رو مي بينه مي كشتش ! حتي اگمن هم پيش اون مظلوم هستش. سونيك اي اكس اي حتي به صميمي ترين دوستش اصلا رحمي نداره

مي توان تشخيص داد كه چشم هاي سونيك اي اكس اي شبيه چشم هاي دكتر اگمن قديمي هستش خوب دقت كنيد

همين طور مي بينيد چشماي دكتر اگمن عين چشماي سونيك اي اكس اي هستش...

 

رفتار هاي عجيب سونيك اي اكس اي تقريبا شبيه رفتار هاي تيلز دال هستش كه امروزه ميگن تيلز دال وحشتناك ترين شخصيت سونيكي هستش شركت Creepypasta از اين شخصيت تيلز دال استفاده كرده و اونو به شخصيت ترسناك خودش تبديل كرده و جزء شخصيت هاي ترسناك Creepypasta هستش‌(شايد براتون جالب باشه كه سلندرمن جزء شخصيت هاي ترسناك Creepypasta هستش)

تيلز دال

اينم عكسي از شخصيت هاي ترسناك شركت Creepypasta

راستي يه جاهاي رفتار سونيك اي اكس اي هم شبيه رفتار هاي ايمي كه در اپيزود 19 سونيك ايكس توسط روح هاي قلعه تسخير شده و ميخواد كريس و سونيك رو بكشه هستش . فك كنم creepypasta از اينجا دونسته كه ايمي خيلي ترسناك شده و خيلي جالب ميشه يه شخصيت سونيكي رو به شخصيت ترسناك تبديل كنن شايد شما اين اپيزود 19 سونيك ايكس رو تو پرشين تون ديده باشين

روحي كه ميخواد بدن ايمي رو تسخير كنه

شبيه ايمي به سونيك اي اكس اي

ايمي تسخير شده توسط روح ميخواد كريس رو بكشه

سونيك ميخواد روح درون ايمي رو بيرون بكشه و بعدش هم موفق ميشه

تشكر ايمي از سونيك واسه نجاتش

اميدوارم خوشتون اومده باشه و اگه ميخوايد بازي سونيك اي اكس اي رو دانلود كنيد به پست زير مراجعه كنيد...

دانلود بازي سونيك اي اكس اي

آخرین نظرات ثبت شده برای این مطلب را در زیر می بینید:

    فائزه می‌گه:
    این نظر در تاریخ 1400/01/24 و 17:00 دقیقه ارسال شده.

    جالب بود ولب من فقط از آهنگ بازیش میترسم که شنیدم شبیه آهنگ شهر بنفش هست(آهنگ شهر بنفشو نشنیدم)

    پاسخ : ....

    lol می‌گه:
    این نظر در تاریخ 1399/02/08 و 13:53 دقیقه ارسال شده.

    یه سوال
    چطور این بازی اسم کسی که داره بازیش میکنه را میدوند
    منظورم آخر بازی که میگه آماده ای برای دست دوم فلانی

    پاسخ : ..... واقعا چی میتونه باشه !!!!!!! :|

    اشکان می‌گه:
    این نظر در تاریخ 1397/03/29 و 9:49 دقیقه ارسال شده.

    جالب بود اما ترسناک بود قلبم نزدیک بودوایسه

    پاسخ : مرسی بابت نظر XD زیادم ترسناک نیس

    این نظر در تاریخ 1397/01/02 و 19:57 دقیقه ارسال شده.

    عالی بوووود!ولی من واقعا داشتم سکته میزدم و خوابم نمیبرد چون وقتی داشتم گیمپلی راند یک رو نگاه میکردم مدام از همان حمله ی سونیک ای اکس ای توی جنگل اتش خورده ی بخش تیلز میترسیدم!! و یک سوال اینکه چرا راند یک بدون پایان خوش انقدر پر حجم بود ولی راند دو که اصلش به مبارزش بود انقدر کم حجم؟!

    پاسخ : خیلی ممنون از نظرتون ! XD خب بستگی داره به موتور یا انجینی که ازش برای ساختن بازی استفاده میکنن ! ممکنه انجین ها فرق داشته باشند !

    این نظر در تاریخ 1396/03/11 و 2:03 دقیقه ارسال شده.

    این ترسناکه
    من بازیش کردم هیچی نیست من ترسناک ترین بازیه دنیا رو انجام دادم لسمش رزیدنت اویل و تپه خاموش
    و .........
    Sonic EXE این که چیزی نییست. ولی من از فیلم جنگیر خیلی میترسم کوچیک بودم دیدمش

    پاسخ : من خودم خیلی ترسو هستم XD از پس بازی های ترسناک نمیتونم بر بیام D:

    nlochocola می‌گه:
    این نظر در تاریخ 1395/08/02 و 21:42 دقیقه ارسال شده.

    اصلا هم ترسناک نیست,فقط باعث حمله قلبی میشه همینشکلک

    پاسخ : همینطورهشکلک ممنون از نظرت.

    nashnasss می‌گه:
    این نظر در تاریخ 1395/03/18 و 0:47 دقیقه ارسال شده.

    سلام.باهاتون موافقم سونیک ای اکس ای وقعا ترسناکه... یک روز تنها تو خونه بودم میخواستم ROUND2.EXE را بازی کنم صدای بلنگو هاهم تا آخر زیاد بود و سونیک خندید نزدیک بود از هوش برم خخخخ

    پاسخ : آره من چند روزی نتونستم بخوابم از سر اون عکس سونیک ای اکس ای که زل میزد و میگفت I AM GOD

    ErfaN SholougH می‌گه:
    این نظر در تاریخ 1394/06/16 و 16:45 دقیقه ارسال شده.

    سینا تونستی فردی2 نایت6 رو رد کنی؟شکلک
    من که ساعت3 باختم

    پاسخ : بابا خیلی سخته داشتم برنده میشدم ساعت 4 بود یا 5 چیکا اومد و من روی ماسک فشار دادم هر چه قدر کردم ماسک نیومد و کمی دیر گذاشتم و کمی بعد چیکا منو ترسوند... خیلی دیوونه شدم
    من تو کامپیتور میخوام بازی کنم چون تو تبلت هنگ میکنه بعضی وقتا

    یاشار می‌گه:
    این نظر در تاریخ 1394/05/10 و 10:48 دقیقه ارسال شده.

    اطلاعات جالبی بود.لایکشکلک

    پاسخ : ممنون

    tris می‌گه:
    این نظر در تاریخ 1394/05/05 و 14:16 دقیقه ارسال شده.

    نمیدونم چرا بعضی ها از این بازی میترسن ಠ_ಠ من فقط از فردی ۴ میترسم شکلک

    پاسخ : بابا من از اخلاقش ميترسم فدرتش كه هيچي شکلک
    ديگه نميترسم همه عكساشو ديدم ولي اگه جديدشو ببينم مي پرم بالا
    آره انگار فردي خيلي ترسناكه ميخواستم دانلودش كنم واسه آندرويد ولي واسه خواهرم نصبش نكردم ترسيدم كه يه وقت كابوس ببینه

بخش نظرات برای پاسخ به سوالات و یا اظهار نظرات و حمایت های شما در مورد مطلب جاری است.
پس به همین دلیل ازتون ممنون میشیم که سوالات غیرمرتبط با این مطلب را در انجمن های سایت مطرح کنید . در بخش نظرات فقط سوالات مرتبط با مطلب پاسخ داده خواهد شد .

شما نیز نظری برای این مطلب ارسال نمایید:


کد امنیتی رفرش


با کلیک بر روی 1+ ما را در گوگل محبوب کنید

ابزار تغییر فونت مطالب وبلاگ اختصاصی کافه وبنیاز این جمله در وبتون نمایش داده نمیشه پس لطفا پاکش نکنید

هدایت به بالای صفحه