در کانال تلگرامی رسمی همیشه سونیک جوین شوید تا از خبرها و چیزهای جالبی که قراره بیفته زود با خبر شید D:

اینجارو کلیک کنید تا وارد کانال شید !

توجه : تنها کانال تلگرامی متعلق به همیشه سونیک همین کانال میباشد ! لطفا در کانال های تلگرامی تقلبی و غیرفعال که با نام همیشه سونیک هستند جوین نشوید !

بدرود و آرزوی موفقیت D:



 

http://s8.picofile.com/file/8306846776/SBK_SirLancelot.png

برای مشاهده ی مطلب به ادامه ی مطلب بروید !

 http://s8.picofile.com/file/8306846668/bandicam_2017_09_18_21_34_07_433.jpgمن سر لانسلوت هستم ، نزدیک تهرین شوالیه و قابل اعتماد ترین شوالیه ی پادشاه ارتور ، من بهترین شوالیه از بین شوالیه های میزگرد هستم ! من هر کسی رو که جرات بکنه به پادشاه من اسیب برسونه نابود خواهم کرد !  سر لانسلوت : سونیک و شوالیه ی سیاه

سر لانسلوت | گالری آرتورک ها 1#

سر لانسلوت | گالری آرتورک ها 2#

سر لانسلوت | گالری اسپریت ها

سر لانسلوت | گالری اسکرین شات ها

(ランスロット Ransurotto?) یک شخصیت در بازی سونیک . شوالیه ی سیاه است ! وی بازسازی شده ی شدو خارپشت از دنیای واقعی در دنیای کاملوت ( دنیایی که بازی سونیک و شوالیه ی سیاه در ان جریان دارد ) است ! وی عضو شوالیه های میزگرد هست که شامل سر لانسلوت و سر گاوین و سر پرسیوال میشود این گروه ، گروهی هست که به پادشاه ارتور خدمت میرسونه ! سرعت وی به اندازه ی سونیک جوجه تیغی سریع هست ! لانسلوت یکی از قویترین اعضای شوالیه ی میزگرد هست ، همچنین میتونیم اون رو نزدیک ترین فرد به پادشاه ارتور هم خطاب کنیم ! شمشیری که لانسلوت ازش استفاده میکنه ، شمشیر مقدس اروندکت هست .

تاریخچه :


لانسلوت،‌همراه با شوالیه ها سرگاوین و سر پرسیوال از پادشاه آرتور دستور گرفتند که خطر سونیک خارپشت رو تا زمانی که در این دنیا گشت و گذار می کنه از بین ببرند.لانسلوت اولین شوالیه ای بود که با سونیک مبارزه کرد.و بعد از اون سونیک با اشاره به شمشیرش،‌کالیبورن، لانسلوت رو با یک ضربه ناک اوت می کنه.(حرکت نهایی سونیک با کالیبورن)بعد از ضربه ای که داخل بازی زده میشه.بعد از مبارزه سونیک و لانسلوت ویدیو پخش می شود که در اون یک نیروی نامعلوم باعث می شود که لنسونات بتواند دوباره مبارزه کند.در این مبارزه،شکست دادن لانسلوت به مراتب سخت تر می شود، زیرا سريع از قبل عمل می‌کند و منسجم تر از قبل از قدرت های هرج و مرج(کیاس اسپیر و کیاس بلست) استفاده می کندو با تمرکز بیشتری به مبارزه می پردازد.کالیبورن(شمشیر سونیک) خودش مبارزه ی اصلی را با لانسلوت انجام می دهد،مثل اینکه این مبارزه،مبارزه اصلی  سونیک با لانسلوت بوده این ؛یعنی سونیک و لانسولات دو بار با هم مبارزه می کنند بعد از اینکه پادشاه ارتور چند سال پیش توسط جادوگر مرلین دچار بیماری شد و یکی از تاثیراتش برای مرلینا بود ، لانسلوت و دیگر اعضای شوالیه ی میزگرد قرار شد که مرلینا رو بکشند  سر لانسلوت در کنار سنگ مقدس ( عکس بالا ) بعد از اینکه سونیک مرلینا رو شکست داد توسط شمشیرش اکس کالیبورن به او گفته شد که سونیک در واقع کینگ ارتور واقعی بوده و سر لانسلوت و اعضای شوالیه ی میزگرد در واقع در گذشته و دنیای واقعی سونیک به او تعظیم میکردند !

قدرت ها و مهارت ها :


لانسلوت یکی از قویترین اعضای شوالیه ی میزگرد هست بهتره بگیم خودش و کینگ ارتور قویترین و با مهارت ترین هستند !

مثل شخصیت های دیگر بازی لانسلوت می تواند با سرعت فراصوت(supersonic speed) در برخی موارد با سرعت ماورا صوت(hypersonic speed) حرکت کند.علاوه بر اینها لانسلوت می تواند حرکات آکروباتیک بالتیک انجام دهد، با دو شمشیر مبارزه کند و همه توانایی های خود را زمانی که در هوا شناور است هم می تواند انجام دهد.

 
لانسولات تقریبا همانند شخصیت مقابل خود(شدو)،توانایی استفاده از قدرت های هرج و مرج(chaos powers)را داراست.قدرت های هرج و مرجی که لانسلوت می تواند از آنها استفاده کند کیاس اسپیر(chaos spear)که برای شکست حریف ضربه ای آتشین به حریف وارد می کند و کیاس بلست(chaos blast)که با آن می تواند با انفجاری بزرگ، تلفات بسیاری به بار می آورد را شامل می شود.لانسلوت همچنین می تواند بدون استفاده از  زمرد های هرج و مرج(chaos emerald) حرکت کیاس کنترل(chaos control) را انجام دهد و با استفاده از آن خود به مکانی دیگر منتقل کند و یا زمان را متوقف کند.

اسلحه ها :

لانسلوت در درجه ی اول از شمشیر های بلند استفاده میکند که یا یک لبه ی تیز یا دو لبه ی تیز دارد  هنگام استفاده از این شمشیر ها لانسلوت شمشیر را دست به دست میکند و قدرت کیاس اسپیر را از این طریق ازاد میکند ! وی ترجیح میده که از سلاح ارون دکت استفاده کنه که یکی از شمشیر های مقدس هست که گفته شده که هرگز لبه های تیزش رو از دست نمیده !

در دیگر رسانه ها


کمیک اصلی : ارچی سر لانسلوت

در سری کمیک های سونیک جوجه تیغی و کمیک اصلیه سر لانسلوت ، برای بهبود بخشیدن به حضورش در سونیک و شوالیه ی سیاه انجام شد  در این ارچی کمیک لانسلوت از یک منطقه ی دیگر هست که توی یک زمان دیگه به واقعیت وصل شده ! مثل خود بازی لانسلوت هیچوقت توسط پادشاه ارتور ماموریت پیدا نکرده که سونیک و مرلینا رو پیدا کنه چیزی بود که لانسلوت بدون تردید و شک پیداش کرد !

نقش در دنیای واقعی


سر لانسلوت یکی از بهترین شوالیه ها در بین شوالیه های میزگرد از افسانه های ارتور هست ! با اینکه اون یکی از ادم های قابل اعتماد پادشاه ارتور هست و همچنین متحد ارتور ،  لانسلوت رابطه داشت  با همسر پادشاه ارتور گویینورن و در نهایت میخواست وی رو به سمت جنگهای داخلی ببره و باعث سقوط کاملوت بشه ! لانسلوت در واقع پسر پادشاه بن بود که نتیجه ی ازدواج  بن ویک و الاعین http://s8.picofile.com/file/8307049150/ArchieLancelot.jpgبود ! به هر حال لانسلوت بر ملکه  دریاچه ظهور کرد ! برای همین دلیل به او لانسلوت میگویند ! یا لانسلوت دریاچه ( این برمیگرده به بازی سونیک و شوالیه ی سیاه و موضوع پادشاه دریاچه ) همچنین اولین شمشیر لانسلوت اروندکت توسط ملکه ی دریاچه از خود اسمان ساخته شد ! بعد از اون سر لانسلوت تبدیل به شوالیه ی میزگرد شد و رابطشو با همسر پادشاه ارتور یعنی گویینورن اغاز کرد یک زن به اسم  الاعین کوربنیک عاشق لانسلوت شده بود و به لانسلوت کلک زد که وی گویینورن هست که یعنی میتونه با لانسلوت بخوابه :|| از این اتحاد الاعین بچه ای رو به دنیا اورد که بچه ی لانسلوت هم میشه و اسمش رو گذاشت سر گالاهاند ( یعنی همون سیلور خودمون توی شوالیه ی سیاه :||) 

سر لانسلوت در ارچی کمیک  در سونیک جوجه تیغی 197 (عکس راست ) در واقع رابطه ی لانسلوت و گویینورن به پایان رسید ، و گویینورن در واقع اعدام به مرگ شد! لانسلوت سعی کرد نجاتش بده اما در این فرایند برادران گاوین( یعنی برادرای ناکلز ) گارت و گاهریس ( و بهتره بگیم اگراواین )  کشته شدند ! این باعث شد که سر گاوین و سر لانسلوت با هم دشمن بشن و از شوالیه های میزگرد خارج بشن و با برخی از شوالیه ها که به لانسلوت پیوستن و با برخی از شوالیه ها که به سر گاوین پیوستند که یک جنگ داخلیو شروع کنن ! ( در این بازی مرلینا قبل از شروع باس بتل پایانی بازی سونیک و شوالیه ی سیاه درباره ی جدایی گاوین و لانسلوت رفرنسی میدهد !

گالری ویدیویی | بازگشت لانسلوت | جنگ با لانسلوت

گفت و گو ها :


  • دستورات پادشاه ارتور باید انجام بشن گاوین- لانسلوت خطاب به سر گاوین وقتی که گاوین از سر لانسلوت درباره ی دستورات شاه پرسید !
  • پیدات کردم شوالیه ی تازه کار ، دشمن پادشاه من - صحبت های لاتسلوت خطاب به سونیک در اولین ملاقات
  • من لانسلوت هستم شوالیه ی میزگرد من تورو به مبارزه دعوت میکنم! - لانسلوت خودشو در اولین ملاقات با سونیک معرفی میکنه !
  • چی باید باشه ؟ شمشیرتو رو رها میکنی و فرار کنی ؟ - لانسلوت هنگام شروع مبارزه با سونیک
  • خیلی خب پس ،خودتو برس بزن نیو جوجه تیغی - لانسلوت خطاب به سونیک بعد از اینکه کالیبورن به سونیک گفت اسمش نیوه 
  • تو واقعا شوالیه ای ؟ بنظر میاد شبیه دلقک باشی - لانسلوت هنگام جنگ با سونیک
  • من اصلا دقت نکردم اه- لانسلوت بعد از شکست مقابل سونیک
  • ما از پادشاه دستور گرفتیم ، حرفی نداری بزنی ؟ - لانسلوت خطاب به مرلینا
  • من فکر کردم که من شوالیه ی بینهایت هستم- لانسلوت بعد از دومین شکست دربرابر سونیک
  • جنگ در برابر اژدها ؟ مثل اینکه قراره هیجان انگیز باشه ! - لانسلوت در بخش جنگ با اژدها در Dragon Lair
  • هرکسی بتونه چیزیو از من قایم کنه یک کار بزرگی کرده - لانسلوت هنگام شروع ماموریت  find the hidden fairies
  • زمان پروازه - هنگام ماموریت رسیدن به گل در Shrouded Forest
  • یه سنگ ؟ توی لونه ی اژدها ؟ هنگام ماموریت رسیدن به گل در Dragon Lair
  • برای پادشاه و مردمش- لانسلوت و گاوین هنگام حرف زدن با هم
  • حالا ببینیم چکار میتونی بکنی - لانسلوت در برابر سونیک
  • چیزی نیست که من نتونم انجامش بدم - لانسلوت هنگام انجام ماموریت در Great
  • Megalith

 

در کانال تلگرامی ما عضو نیستید ؟! همین الان عضو شوید !

کانال تلگرامی همیشه سونیک

بخش نظرات برای پاسخ به سوالات و یا اظهار نظرات و حمایت های شما در مورد مطلب جاری است.
پس به همین دلیل ازتون ممنون میشیم که سوالات غیرمرتبط با این مطلب را در انجمن های سایت مطرح کنید . در بخش نظرات فقط سوالات مرتبط با مطلب پاسخ داده خواهد شد .

شما نیز نظری برای این مطلب ارسال نمایید:


کد امنیتی رفرش


با کلیک بر روی 1+ ما را در گوگل محبوب کنید

ابزار تغییر فونت مطالب وبلاگ اختصاصی کافه وبنیاز این جمله در وبتون نمایش داده نمیشه پس لطفا پاکش نکنید

هدایت به بالای صفحه