در کانال تلگرامی رسمی همیشه سونیک جوین شوید تا از خبرها و چیزهای جالبی که قراره بیفته زود با خبر شید D:

اینجارو کلیک کنید تا وارد کانال شید !

توجه : تنها کانال تلگرامی متعلق به همیشه سونیک همین کانال میباشد ! لطفا در کانال های تلگرامی تقلبی و غیرفعال که با نام همیشه سونیک هستند جوین نشوید !

بدرود و آرزوی موفقیت D:



Sticks the Badger

نام:استیکس گورکن

نام لاتین:Sticks the Badger

جنسیت:مونث

نژاد:گورکن

رنگ مو:نارنجی،قهوه ای

رنگ بدن:هلویی

قد:85cm

وزن:نامشخص

رنگ چشم:آبی

اطلاعات ظاهری:کش مو،گردبندی که از اشیا مختلف ساخته شده،تاپ خاکستری،دست بند مارپیچ فلزی،دست بندطلایی،دامن خاکستری  با طنابی کمربند مانند به رنگ قرمز آجری،کفشی از پوست به رنگ قهوه ای مایل به زرد

هم تراز:خوب

وابستگی:تیم سونیک،تیم استیکس،متحد با امی(ایمی)،سیرک وندرس(سابق)

علایق:دوستانش،امی(ایمی)،شکار،خانه زیر زمینی اش(Sticks' Burrow)،هر چیز براق

تنفرها: زندگی دور از خانه زیر زمینی اش(Sticks' Burrow)،سایه اش،مهمانی های رسمی،همه چیز زیبا و نرم

مهارت ها: پرتاب بومرنگ،ساختن سلاح،چابکی،غریزه حیوانی بالا،مبارزه،مهارت بقا،حرف زدن با پرندگان

حرکات تکنیک ها قدرت ها:Homing Attack،Sprint 

:صداپیشگان

انگلیسی:Nika Futterman

ژاپنی:Aoi Yūki

سایر زبان ها:Claire Morin(فرانسوی)،Mariana Torres(برزیلی پرتغالی)،Eden Gamliel (عبری)،Rana Rifai(عربی)

اولین حضور در:Sonic Boom 

حضور در بازی های:

Sonic Boom: Rise of Lyric،Sonic Boom: Shattered Crystal،Sonic Boom: Fire & Ice،Mario & Sonic at the Rio 2016 Olympic Games،Sonic Dash 2: Sonic Boom

توضیحات:استیکس، یکی از شخصیت های بسیار جدید سونیکی میباشد که به نظر میرسد در بازی های بسیار جدید "انفجار سونیک"(Sonic Boom) حضور پرشوری داشته باشد. این شخصیت یک گورکن جنگلی است که جزو نیرو های طبیعی هست و جهت محافظت از جنگل و دنیا به داستان وارد شده است و قبلا، بیشتر زندگی خود را به تنهایی میگذراند و بعد از دیدن سونیک و دوستانش، یک دوستی خیلی خوب بین خود و اونا ایجاد شد و بهترین رابطه رو با امی داره. استیکس سعی میکند تا به کمک امی متمدن تر بشود و به دلیل این نزدیکی، همیشه سعی در محافظت از امی دارد.استیکس، یک شخصیتی قوی، پرخاشگر و پر انرژی تری نسبت به سایز اعضای تیم سونیک داره؛ مثل یک حیوان وحشی. غریزه ی حیوانی اون در موارد بسیار زیادی بیشتر از دیگران است؛ به طور مثال شکار کردن و مبارزه کردن. به هر حال، او مدت بسیار زیادی در جنگل ها زندگی کرده بود و به همین دلیل تفکرات و عقیده هایش با دیگران تفاوت بسیاری دارد. حتی نوع صحبت کردنش! اما در کل او یک حیوان بسیار باهوش و زیرک است.استیکس کندن لانه های زیر زمینی را در مواقعی که اوضاع بسیار عجیب و غریب میشود بسیار دوست دارد و از این کار لذت میبرد. حتی اگر وضعیت اطرافش وخیم نباشد، باز هم کندن لانه های زیرزمینی را دوست دارد.به دلیل درنده خویی استیکس، او یک شخصیت خیلی اجتماعی نیست، اما رابطه ی خوبی با سونیک و دوستانش برقرار کرد! وی شخصیت قابل اعتمادی نیست، اما وقتی پای دوستی وسط کشیده بشه، قلب پر از مهربانی او آشکار میشود و حاضر است خودش را فدا کند؛ اما برای اینکه به دوستان جدید خود بتواند بیشتر نزدیک شود، باید خودش را ثابت کند. اما برخی مشکلاتی برای او وجود دارد که باعث سردرگمی اش میشود؛ وی دوست دارد تا با سونیک و دوستانش رابطه ای نزدیک داشته باشد اما از طرفی نگران است که نتواند با شرایط جوی اطرافش، اعم از نبودش لانه ی زیر زمینی، کنار آید.در مورد این شخصیت جدید به دلیل حضور کم اطلاعات کمی وجود دارد،اما امکان رسمی شدن این شخصیت به عنوان یک شخصیت پرحضور وشاید پر طرفدار زیاد است.

بخش نظرات برای پاسخ به سوالات و یا اظهار نظرات و حمایت های شما در مورد مطلب جاری است.
پس به همین دلیل ازتون ممنون میشیم که سوالات غیرمرتبط با این مطلب را در انجمن های سایت مطرح کنید . در بخش نظرات فقط سوالات مرتبط با مطلب پاسخ داده خواهد شد .

شما نیز نظری برای این مطلب ارسال نمایید:


کد امنیتی رفرش


با کلیک بر روی 1+ ما را در گوگل محبوب کنید

ابزار تغییر فونت مطالب وبلاگ اختصاصی کافه وبنیاز این جمله در وبتون نمایش داده نمیشه پس لطفا پاکش نکنید

هدایت به بالای صفحه